Az AI Támogatott Automatizációs Keretrendszer (ATAK) egy innovatív, moduláris eszközkészlet, amely kifinomult és testre szabott megoldásokat kínál a szervezeteknek a mesterséges intelligencia és a folyamat-automatizálás terén.
A beszédelemzés és leiratozás
új dimenziója
Összegzés és feliratok perceken belül
Jegyzetelni egy értekezleten és abból emlékeztetőt készíteni sokszor időrabló és fáradtságos lehet. Lemaradunk fontos részletekről, vagy csak nem emlékszünk rájuk. Van amikor nincs elég időnk végighallgatni egy hang- vagy videóanyagot, de tudnunk kell miről van benne szó. Esetleg egy előadásról készült felvételt oktatási célra szeretnénk felhasználni, de sok idő feliratozni.
Az ATAK Beszédhang Elemzővel mindez néhány kattintással már a múlté.
Főbb tulajdonságok
Beszéd leiratozás
A hanganyagban / videóban elhangzó szöveget a rendszer automatikusan leiratozza a kiválasztott beszédfelismerő módszerrel. A rendszer kétféle leiratot tud készíteni:
- Összefüggő szövegként
- Videóra helyezhető időkódot tartalmazó felirat fájlként
Beszédelemzés és kivonatolás
Kiválasztható, hogy a szöveg elemzése melyik asszisztenssel történjen, például:
- Megbeszélés teljes körű emlékeztető készítése
- Rövid, vagy témakörökre bontott komplex összefoglaló feladatlistával és döntésekkel
Ügyféligény alapján a rendszer további asszisztensekkel is bővíthető (pl.: vállalati sablonnak megfelelő tartalmak automatikus előállítása).
Média gyorsnézet
Feldolgozás után azonnal megtekinthető a leiratozás eredménye a beépített médialejátszóban. Kulcs információk, elhangzott döntésekre ugrás a videóban.
Eredmény áttekintése és szerkesztése
A kiválasztott asszisztens, vagy asszisztensek elemzésének eredménye megtekinthető a videó alatt. A feltöltött médiafájl alapján elkészült felirat letöltés előtt szerkeszthető.
Médiatár és integráció
A feltöltött médiafájlok médiatárba kerülnek, ahonnan azok újból kiválaszthatók elemzésre, ezért nem kell még egyszer feltölteni. Vállalati munkafolyamatba illesztés esetén más rendszerben tárolt médiafájlok (pl.: drive, sharepoint) kiolvasása, médiatárba importálása. Értekezletekről készült médiafájlok importálása a naptárból és automatikus feldolgozása.
On-premise futtatási lehetőség
A rendszer nem csak felhőben, hanem igény szerint on-premise is futtatható. Utóbbi megoldás előnye, hogy az adatok nem kerülnek külső félhez, ezért akár bizalmas információkat tartalmazó médiafájlok feldolgozására is használható.
Az intelligens gépi asszisztens
Bemutatjuk az élvonalbeli ügyfélszolgálati és produktivitási asszisztens chatbotunkat, amely a legújabb mesterséges intelligencia technológiákon alapul. A rendelkezésre álló anyagok (dokumentumok, média fájlok) alapján nyújt testreszabott támogatást a belsős vagy külsős ügyfeleknek, emberi beavatkozás nélkül a nap 24 órájában.
Felhasználási területek
Ügyfélszolgálat támogatása, hatékonységnövelése
Az ügyfélszolgálati chatbot az automatizmusnak és az azonnali válaszadásnak köszönhetően hatékonyan növeli a produktivitást és csökkenti az ügyfélszolgálatok leterheltségét.
Az ATAK - DOKK5 integrációnak köszönhetően a portálon akár ügyfélkörönként különböző chatbotok is elhelyezhetőek, melyek növelik az elégedettséget.
Interaktív információszerzés, segítségnyújtás
A chatbot a hozzá intézett kérdést emberhez hasonlóan értelmezi és a tudástárába feltöltött anyagok alapján képes egyedi, testre szabott válaszokat adni.
Kiválóan alkalmas például arra, hogy egy rendszer felhasználói kézikönyve alapján válaszoljon a felhasználók különböző kérdéseire és segíteni a problémaelhárításban. “Lépésről lépésre” instrukciókat adjon a tudásbázis alapján.
Virtuális személyi asszisztens
Az intelligens asszisztens a vállalat igényeihez testreszabható, így az számos ponton segít a hatékonyság növelésében, mint egy láthatatlan alkalmazott.
Felhasználható például az alábbi feladatokra:
- automatikus fogalmazás tömör instrukciók alapján vagy megadott mintákból, előzményekből
- tömeges adatfeldolgozás vagy anyagok összegzése
- automatikus fordítás
Főbb tulajdonságok
Költséghatékony
A rutinszerű megkeresések és feladatok automatizálásával a chatbotok jelentősen csökkenthetik az ügyfélszolgálati költségeket, felszabadítva ezzel erőforrásokat, amelyeket összetettebb és értéknövelő tevékenységekre lehet fordítani.
Azonnali válaszok
A fejlett algoritmusok és a természetes nyelvi feldolgozási képességek segítségével a chatbot azonnali és egyedi válaszokat ad szinte bármilyen kérdésre a bővíthető tudástárának köszönhetően, csökkentve a válaszadási időt és növelve az ügyfél elégedettségét.
24/7 elérhetőség
A mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot éjjel-nappali ügyfélszolgálatot biztosít, így a segítség bármikor elérhető, munkaidőn kívül is.
Multitasking, skálázhatóság
A chatbotok egyszerre több ügyfélinterakciót is képesek kezelni, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék a nagy mennyiségű ügyfélkérdést anélkül, hogy további emberi erőforrásokra lenne szükségük.
Személyre szabott válaszok
Az AI-alapú chatbotok képesek elemezni az ügyféladatokat, lehetővé téve a személyre szabott interakciókat. Például személyre szabott ajánlásokat adhat, ezzel javítva az ügyfélélményt és szorosabb kapcsolatokat építve. A tudástárat és a chatbot működését a megrendelő anyagai és igényei alapján építjük fel és bővítjük.
Integrálhatóság
A Dokk platform integrációjának köszönhetően a portálra feltöltött anyagok egyben a chatbot tudástárát is töltik automatikusan. Igény esetén külső rendszer integrációjával már létező anyagok beemelhetők a tudástárba, emberi beavatkozás nélkül. A tudástárba bekerült/módosult anyagok azonnal elérhetők a chatbot számára, így az mindig naprakész válaszokat tud adni.
On-premise futtatási lehetőség
Az On-premise futtatási módnak köszönhetően a chatbot használható kizárólag belső hálózaton, afféle belsős segítő asszisztensként, ennélfogva nem kerülnek érzékeny adatok harmadik félhez. Ezért bizalmas adatokkal is biztonságosan használható.
Fokozott ügyfélélmény
A chatbotok beépítése a vállalati weboldalakba javítja az általános ügyfélélményt a gyors és pontos támogatással, a várakozási idő csökkentésével és az egyenletes szolgáltatásminőség biztosításával.
Új technológia
A chatbot a legújabb generatív AI technológiákra épül, működése ezért sokkal természetesebb, az emberi szóbeli interakciókhoz hasonló élményt tud nyújtani, szemben az eddigi chatbot megoldásokkal. A felépítésének köszönhetően könnyen integrálhatóak az AI megoldások újabb generációi.
Az intelligens hangalapú AI asszisztens
Az ATAK AI VoiceChat a Chatbot képességeit emeli következő szintre hangfelismeréssel és beszédszintézissel, ezzel a szóbeli kommunikációhoz hasonló élményt nyújtja. Ideális megoldás minden olyan helyzetben, amikor a hangalapú működés célravezetőbb a gépeléshez képest (például mobileszközökön).
Főbb tulajdonságok
Beszédfelismerés és beszédszintézis
Az AI VoiceChat alkalmazás fejlett beszédfelismerési képességeinek köszönhetően nem igényel manuális szövegbevitelt, ezáltal megkönnyíti a használatot bárki számára. A válaszokat nem csak megjeleníti a képernyőn, hanem hangosan fel is olvassa azokat.
Gyors Válaszok
A természetes nyelvi feldolgozási képességek segítségével az AI VoiceChat alkalmazás gyors és egyedi válaszokat ad szinte bármilyen kérdésre, csökkentve a válaszadási időt és növelve az ügyfél elégedettségét.
Mobil alkalmazás
A VoiceChat keretrendszerre építve fejleszthető önálló mobil alkalmazás vagy integrálható az ügyfél már létező mobil applikációjába is, ezzel kiterjesztve annak képességeit. Igény esetén funkciók megnyitása az alkalmazáson belül az AI válasza alapján.
Integrálhatóság
A Dokk platform integrációjának köszönhetően a portálra feltöltött anyagok egyben a VoiceChat tudástárát is töltik automatikusan. Igény esetén külső rendszer integrációjával már létező anyagok beemelhetők a tudástárba, emberi beavatkozás nélkül. A tudástárba bekerült/módosult anyagok azonnal elérhetők a VoiceChat számára, így az mindig naprakész válaszokat tud adni.
On-premise futtatási lehetőség
Az On-premise futtatási módnak köszönhetően a VoiceChat használható kizárólag belső hálózaton, afféle belsős segítő asszisztensként, ennélfogva nem kerülnek érzékeny adatok harmadik félhez. Ezért bizalmas adatokkal is biztonságosan használható. Mobil eszközön történő felhasználás esetén csak a beszédszintézis történik az eszközön.
Legmodernebb AI Technológiák
Az alkalmazás a legújabb generatív AI technológiákra épül, működése ezért sokkal természetesebb, az emberi szóbeli interakciókhoz hasonló élményt tud nyújtani, szemben az eddigi megoldásokkal. A felépítésének köszönhetően könnyen integrálhatóak az AI megoldások újabb generációi.
Testreszabható Tudásbázis
Az AI VoiceChat alkalmazás tudásbázisa speciálisan az Ön üzleti igényeihez szabható, ezzel biztosítva a pontos és releváns válaszokat.
Felhasználóbarát működés
A felhasználói élményt szem előtt tartva tervezett alkalmazás, mely intuitív és könnyen kezelhető.